Іноді його називають банкою з павуками або філією серпентарію, іноді кліткою з хижачками або кімнатою жахів. Що ж це? Всього-навсього, жіночий колектив ...
Звичайно, добре працювати в компанії, всередині якої атмосфера нагадує сімейне вогнище: всі намагаються підтримати один одного, не будують інтриг і не ставлять палиці в колеса. Але, на жаль, такі відносини в колективі дуже велика рідкість, а в чисто жіночому колективі цього практично ніколи не буває.
Робота в будь-якому колективі, будь то чоловічий, жіночий або змішаний - це в першу чергу, можливість самореалізуватися. У колективі, що складається з одних представниць прекрасної статі, де здорова конкуренція сприймається як спосіб знищити суперницю, зробити це досить складно, але дотримуючись порад, можливо.
Чого не можна робити в жіночому колективі :
1. Не нав'язуйте свою точку зору, особливо в тому випадку, якщо ви працюєте тут не так давно. Дотримуйтеся правила: «у чужий монастир зі своїм статутом не ходять».
2. Не конфліктуйте. Постарайтеся пройти випробування на міцність, яке обов'язково влаштують «милі співробітниці», з честю. Не реагуйте на кпини, а над жартами посмійтеся разом з усіма. Наступного разу ті, хто хотіли вивести вас із себе, подумають: «А чи варто?»
3. Не відмовляйтеся від різних заходів, що проводяться в колективі, навіть якщо ви не хочете витрачати час на посиденьки. Пересильте себе, в іншому випадку ризикуєте стати ізгоєм.
4. Не будьте відвертою, принаймні, до тих пір, поки не визначите, з ким можна це робити, а з ким - не можна. Якщо зовсім не вмієте тримати язик за зубами, намагайтеся вибирати нейтральні теми.
5. Не хваліться. Це правило потрібно виконувати неухильно. Жіноча заздрість – це страшна сила і невідомо, яку реакцію можна очікувати від менш щасливих співробітниць. Запам'ятайте: ваше особисте життя, достаток вашої родини, бурхливі романи – не тема для обговорення, особливо в жіночому колективі.
6. Не вступайте в коаліції, які, час від часу, виникають в кожному колективі і всі починають «дружити» проти однієї із співробітниць. Дотримуйтеся нейтралітету, тоді у вас не з'являться вороги, в наслідок, налаштовують колектив проти вас.
7. Не пліткуйте, навіть у тому випадку, якщо вам стала відома «страшна таємниця» однієї зі співробітниць. Повірте, жінки дуже швидко «вираховують» пліткарок, які стають предметом бурхливого обговорення і, що частіше, осуду.
8. Не одягайтесь дорого і зухвало. Ви йдете на роботу, а не на світський раут або вечірку. Це не означає, що безформна одяг та стоптані туфлі - найкращий варіант. Дотримуйтесь міри, тоді вийде уникнути засуджують або заздрісних поглядів.
9. Якщо у вас на роботі прийнято в обідню перерву пити чай з солодощами, зрідка купуйте шоколадку, чай або кава. Внески до «загальний казан» приймаються скрізь.
10. Уникайте провокацій, які можуть виходити від деяких співробітниць, підшукують жертву, на яку можна виплеснути поганий настрій. При цьому, будьте поблажливі, адже ПМС, конфлікти в сім'ї, брак грошей, навіть саму спокійну особу можуть перетворити на злобну фурію.
Немає коментарів:
Дописати коментар